• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 30 dagen niet goed, geld terug

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin onder 'inloggen' op account aanmaken te klikken. Als je een bestelling wilt plaatsen kom je automatisch ook op deze pagina terecht. 
  • Hoe kan ik inloggen?
    Je kunt inloggen met de combinatie klantenkaartnummer en postcode. Zorg ervoor dat je postcode geen spatie's bevat. (is je postcode bijvoorbeeld 1234 AA, typ dan 1234AA). Je kunt ook inloggen met e-mail en wachtwoord. Om in te kunnen loggen met e-mail en wachtwoord moet je wel ooit een wachtwoord hebben ingesteld. 
  • Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
    Jouw persoonlijk klantnummer vind je op de factuur die je in je e-mail hebt gekregen. 
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Rechts bovenin vind je 'mijn account' hier kun je 'persoonlijke gegevens' aanklikken. Je kunt hier gemakkelijk je gegevens wijzigen. 
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Op de inlogpagina kun je 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' aanklikken. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een mail met daarin je wachtwoord. 
  • Waarom kan ik niet inloggen?
    Lukt het inloggen op onze website niet? Let dan op de onderstaande punten: 
     
    inloggen kan alleen met de volgende twee combinaties:
    - klantnummer en postcode
    - e-mailadres en wachtwoord 

    Begint je klantnummer met een 0? Laat deze dan weg bij het inloggen. Is je klantnummer bijvoorbeeld 0123? log dan in met het nummer 123.
    -Als je jouw postcode gebruikt voor het inloggen laat dan de spatie tussen de cijfers en letters weg (is je postcode bijvoorbeeld 2345 AB, dan typ je 2345AB).

Algemeen

  • Hoe kan ik mijn schoenmaat bepalen?
    Ga met je grootste voet op een stuk papier staan en teken de omtrek af (doe een sok of panty aan). Meet de afstand van de grootste teen tot aan de achterkant van de hak. Je hebt nu de lengte van je voet. Je kunt nu in onze maattabel zien welke maat je nodig hebt. 
  • Als mijn maat is uitverkocht, kan ik deze dan alsnog bestellen?
    Nee, dit kan helaas niet. Je maat is uitverkocht en is niet meer leverbaar. 
  • Hoe kom ik in contact met de webshop van Keq?
    Heb je een vraag en/of klacht?

    Via onderstaande contactgegevens kun je ons bereiken:

    Telefoonnummer: 0545 - 820983
    Wij zijn van maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 uur en 17:00 uur. 

    Ook zijn wij bereikbaar via e-mail. Je kunt je vragen en/of klachten mailen naar info@keq.nl

    Wij streven er naar om je mail binnen één werkdag te beantwoorden.

Bestellen en bezorgen

  • Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
    Je ordernummer kun je terug vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na het plaatsen van een bestelling. Je kunt ook je ordernummer terug vinden bij 'mijn account' onder 'mijn bestellingen'.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat kan. Je kunt tijdens het bestellen ervoor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. 

    Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij één  van de DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Dit kun je kiezen tijdens het afrekenproces. 

  • Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland laten versturen?
    Het is mogelijk om je bestelling om je bestelling in het buitenland af te laten leveren. Je betaald hier wel verzendkosten voor. De verzenkosten zijn afhankelijk van het land waarin de levering plaatsvindt. De levertijd van de bestelling is vermoedelijk langer dan 2 tot 5 werkdagen. 

    De verzendkosten voor pakketverzending naar België en Duitsland is standaard €3,95.

  • Hoe kan ik bestellen?
    Heb je het product gevonden die je wilt bestellen? Selecteer dan de goede maat en klik op ‘In winkeltas.’ Rechts bovenin het scherm zie je dat het item ook daadwerkelijk in jouw winkeltas is geplaatst. Wil je meerdere artikelen bestellen? Dan kun je dit op dezelfde manier in de winkeltas plaatsen.

    Als je de bestelling wilt afronden, klik je vervolgens op 'Afrekenen', dat rechts bovenin je scherm in de winkeltas staat. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kun je de bestelling plaatsen.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Keq streeft ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te leveren. Hierbij hanteren wij een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Mochten wij dit niet kunnen realiseren, dan brengen we je daar tijdig van op de hoogte.
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
    Je order wordt in behandeling genomen wanneer je een bevestiging via de e-mail hebt ontvangen van je bestelling.

    Via je persoonlijke account kun je onder het tabblad ‘Mijn bestelling’ de status van je bestelling volgen. Hierin wordt bijgehouden wanneer jouw order in behandeling is genomen of deze al verzonden is. Zodra je bestelling verzonden is naar DHL krijg je hiervan een bericht en volg je jouw bestelling via de Track&Trace van DHL Parcel.

    Heb je jouw bestelling geplaatst zonder account? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling te volgen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Om je bestelling te annuleren vragen we je om contact op te nemen met onze webshop:
    E-mail: info@keq.nl

    Telefoon: 0545 - 820983 
    Maandag t/m zaterdag: 9:00 uur – 17:00 uur

    Indien je bestelling nog niet verzonden is kan deze geannuleerd worden. Mocht jouw bestelling al onderweg zijn dan stuur je deze na ontvangt kosteloos naar ons retour met het bijgevoegde retourformulier. De ontvangen verzenddoos bevat een adresstickers met daarop het retouradres. Je kunt deze doos met de huidige stickers gebruiken voor je retourzending.
  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
    Bij besteding boven de €30,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen onder de €30,- vragen wij €3,95 verzendkosten bij verzending in Nederland.

    Voor pakketverzending naar België en Duitsland rekenen wij standaard €3,95 verzendkosten.

Betaalmogelijkheden

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Keq biedt de volgende betaalmethoden in de webshop:

    iDeal
    Met iDEAL betaal je online aankopen vertrouwd, veilig en makkelijk. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Hierbij zijn de volgende banken aangesloten ABN AMRO, ASN Bank, ING bank, Rabobank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot bank, KNAB, Bunq en Regio bank.

    Creditcard
    Betalen met een creditcard van Visa of Mastercard bij Visions Footwear is eenvoudig en veilig. Tijdens het betalen wordt er gevraagd naar de CVC-code. Deze code vind je aan de achterkant van je creditcard. Voor het betalen met de creditcard hanteren wij een maximum bedrag van €450,-.

    Paypal
    Kies je ervoor om via PayPal te betalen dan kies je voor veilig en slim betalen. Je wordt na het bestellen direct doorgeschakeld naar de website van PayPal. Hier kun je inloggen met je bestaande account of je aanmelden voor een nieuw account. Nadat de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging.

    Keq biedt Belgische klanten de mogelijkheid te betalen via:

    -ING Homepay
    -Belfius Direct Net
    -KCB/CBC Online
    -Mister Cash
  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
    Je kunt een kortingscode invoeren in de eerste stap van het bestelproces: de winkelwagen. 

Contact

  • Heb je nog vragen?
    Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.
    E-mail: info@keq.nl
    Wij streven ernaar om je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

    Telefoon: 0545 - 820983
    Maandag t/m zaterdag: 9:00 uur – 17:00 uur

  • Hoe kan ik jullie bereiken voor vragen, klachten, advies of complimenten?
    Heb je een vraag, klacht, advies of wil je een compliment melden?
    Hieronder vind je onze contactgegevens zodat wij je verder kunnen helpen.
    E-mail: info@keq.nl
    Wij streven ernaar om je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

    Telefoon: 0545-820983

    Maandag t/m zaterdag: 9:00 uur – 17:00 uur

Retourneren en ruilen

  • Hoe kan ik mijn product retourneren?
    Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren.

    De artikelen die je naar ons wilt retourneren lever je gratis in bij één van de DHL Parcelshops bij jou in de buurt. Vul het retourformulier helemaal in zodat wij je retourzending goed kunnen behandelen. Doe het retourformulier samen met je artikel(en) in een pakketje, dit kan in de originele verpakking.
    Bewaar het Track & Trace nummer van het pakket dat je retour hebt gestuurd als bevestiging van je retourzending.
  • Hoe kan ik mijn product ruilen?
    Je bestelling kan binnen 14 dagen geruild worden. Voor meer informatie kijk op onze Ruilen en retourneren pagina.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed retour is gekomen?
    Wij sturen jou een e-mail met daarin een bevestiging dat wij het artikel ontvangen hebben en verwerkt. 
  • Ik ben vergeten het retourformulier mee te sturen bij de retourzending, wat nu?
    Ben je het retourformulie vergeten mee te sturen? neem dan contact op met onze klantenservice?

    Wij streven ernaar om je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.

    Telefoon: 0545 - 820983
    Maandag t/m zaterdag: 9:00 uur – 17:00 uur

  • Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?
    Jouw bestelling kun je gratis* ruilen of retourneren door deze in te leveren bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt.

    *Let op: voor retourzendingen vanuit het buitenland worden door de betreffende postservice wel kosten in rekening gebracht De kosten hiervoor kunnen verschillen per land.

    Jouw retourpakket kun je ook naar ons toe sturen via een PostNL Pakketpunt (postkantoor). De kosten voor een retourzending bedragen dan € 6,95. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening en worden niet door Keq vergoed.
  • Kan ik afgeprijsde producten retourneren?
    ja, je kunt ook afgeprijsde artikelen retour sturen.
  • Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
    Wanneer je jouw gehele bestelling retour zendt ontvang je de gemaakte verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet vergoed.
Aanmelden nieuwsbrief
Door de 'Verzenden'-knop op deze pagina te gebruiken, ga je akkoord met de in ons privacy statement vermelde voorwaarden.

Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.