• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 30 dagen niet goed, geld terug

KLACHTENPROCEDURE

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel die u in onze webshop hebt gekocht, dan kunt u hiervan een foto maken en deze sturen naar info@keq.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel kosteloos naar ons op te sturen via een DHL servicepoint. Zodra wij de klacht over een artikel of onze dienstverlening binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan info@keq.nl. Binnen 2 dagen ontvangt u hiervan bericht.
Aanmelden nieuwsbrief
Door de 'Verzenden'-knop op deze pagina te gebruiken, ga je akkoord met de in ons privacy statement vermelde voorwaarden.

Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid dat wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.